Wednesday, May 18, 2011

Buat bisnes kad online

Assalamualaikum,

Aku ni baru je start kerja kat celcom kaunter tak silap aku macam blue cube la. lepas 2 hari training kat hq. aku aku diberi kuasa penuh untuk jaga kaunter dicawangan lain. kerja sorang-sorang hehehe. satu benda yang aku perasan,kat sini tak ada bisnes kad. jadi nak install photoshop pun alang-alang je. nak senang aku try cari design online kat website. jumpa satu website http://www.businesscardland.com .ok jugak, aku design letak nama alamat semua, print satu pastu fotostat sepuluh keping.yang best siap letak garisan untuk potong. dah jadi bisnes kad, tapi budget punya la pakai kertas A4 je. kira ok la. tiap kali orang berurusan ngan aku, bayar bil ke tak pun saje tanya-tanya, bagi je la satu bisnes kad.kalau bayar bil aku stapler terus kat resit. kira marketing strategi gak tu macam bos lama aku dan dr.azizan osman ajar.

banyak ada website cam ni. tapi aku berkenan kat http://www.businesscardland.com .nampak simple je.

No comments:

Post a Comment